Jenga

Idag kom telefonsamtalet som jag så länge väntat på..
Denna sak kommer att förändra våra liv, våran tillvaro, allt kommer bli så mycket bättre.
Detta kommer föra oss närmare varandra, o jag kommer äntligen kunna göra saker som jag så länge drömt om.
Det känns som en dröm, en sjuhelsikes dröm, jag blir varm i hjärtat.
- Jag kommer äntligen kunna göra stek, utan att det ska ta 3 timmar, steka ägg utan att det ska behöva ta nästan 20 minuter, jo det är sant, vi ska få en ny spis idag. Vad trodde ni liksom?!

Snart ska jag ta tag i det där jäkla städandet som är så välbehövligt! När min älskling kommer hem blir det att handla mat, det enda som finns i frysen är lax & pomme, mellan 5-6 kommer storken med spisen, sen kommer våran nattgäst Henrik, han var så sugen på öl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0