Jenga

Nu har jag varit hos läkaren o fått min efterlängtade antibiotika, fick den lite svagare varianten till att börja med, o funkar inte den ska jag få en starkare, o funkar inte den heller så får jag den starkaste, och om det mot all förmodan inte skulle ge någon effekt då heller så blir det operation. Men det känns bra nu ändå, de tar det på allvar o hjälper mig på riktigt att bli av med detta!
Snart ska jag ha tvättstugan, har inte alls mycket tvätt eftersom jag tvättade i torsdags senast, så blir att tvätta sängkläder.. Finns inget härligare än att lägga sig i en nybäddad säng efter en hård dag =)
I morgon ska min lilla fiiis till veterinären, jag hoppas o hoppas att det inte är någon fara :(
Efter ett samtal med veterinärmottagningen fick jag till svar att det kunde vara infektion/inflammation i livmoder eller något sånt, så hon tyckte absolut att det borde kollas upp.. Men jag vågar ändå hoppas lite på att det kanske bara är urinvägsinfektion..?
Har börjat med något viktminskningsgrej, nåt pulver man blandar med vatten, som ska drickas i samband med måltid, drack den första igår, smakade APA, men efter in kycklingsallad kl 16, så var jag inte hungrig på hela dagen. Så yes, den kanske fungerar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0