Jenga

Fick inte reda på något speciellt idag hos veterinären, förutom att urinprovet såg bra ut.
De skulle göra någon slags odling nu, får provsvaren i morgon, visar det inte något så skickar de det vidare, o visar det inget då blir det röntgen. MEN om det visar något på provsvaren så räcker det troligen med en vanlig antibiotika-kur, så hoppas på det självklart..
Skönt att den här veterinärpraktiken verkar mycket bättre än den förra, Candy skötte sig utmärkt =)
Idag gick jag upp med min snygging, HALV7 (!) för att jag var så illa tvungen, eftersom min mobil är urladdad så kunde jag inte sätta alarm, o var tvungen o komma upp på nått sätt.
Men jag tänkte försöka va en gullig flickvän i morgon också o kanske gå upp med han då också.

sen jag slutade dricka mjölk så har jag gått ner 3 kilo? GOOD! remeber thailand jenny....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0