Jenga

Underbara långhelg. Fasen vad underbart jag har haft det!
I fredags spela vi poker på klubben, jag trodde jag hade stenkoll, tills Matte berätta att jag tänkte helt fel, detta var ju poker, jag trodde man skulle ha 21 :P Men när jag fattat vad det gick ut på så började det gå riktigt bra. Jag & Jim var dem med mest marker vid bordet, för ett tag, tills jag gick all in o förlorade allt. Men skoj var det!
I lördags blev det middag hos pappsen, sen kom jim o hämta mig så då åkte vi hem o glodde på film halva natten, blev även lite nattkäk på Leons.
I söndags var det middag hos mamma, med syrran o hennes man, o jag & jim. Det var mys, sen åkte vi hem o däcka på soffan ett tag.
Idag är Jim o jobbar, o jag sitter hemma o slöar, för i morgon är det dags för jobb igen o då gäller det o va utvilad.
Ikväll ska jag till Emma & Johan o hälsa på mina "brorsbarn" så det blir nog en jäkla massa lek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0