Jenga

Såhär såg min helg ut:
Fredag - först jobb 8.00-16.30, sen hem för att slänga ihop en outfit, tog bussen hem till syrran där käk o förfest stod på schemat. Svepte en massa drinkar i all hast, tiden bara sprang iväg liksom. Kl 21.00 hade vi inte ens börjat klunka, och vi skulle va på svea runt 23.tiden. Det var helt underbart roligt på krogen!! Jag råkade visst säga till Claudio att jag älskar drinken "Long Island IceTea" , den drinken njöts det av hela kvällen. Fick väl säkert i mig en 3-4 st , och det är tydligen 10cl sprit i, sen blev det öl o o andra drinkar på det också! Men eftersom allt var så himla kul hela kvällen så hann jag inte med o bli dyngad, utan det blev bara precis lagom :)
Lördag -  Jag sov ända till klockan ETT!! herrejösses, det måste varit ett par år sen sist, men efter att ha varit vaken till typ 5 så var jag värd det. Dega mest på soffan hela dagen, men fick nog utav att vara ensam, så ringde hit Jims syster på tacos o jönssonligan, sen slockna jag runt kl 23.
Söndag - Vaknade redan vid 8.30 av att solen sken in genom persiennerna, tänkte att här kan jag inte ligga. Bäst o njuta utav solen medans den finns. Så blev promenad o bollkastning i parken med hunden.
Framåt förmiddagen tog vi en promenad bort till pappa, för att därifrån ta oss på ytterligare en långpromenad, satt på ett gärde o lapa sol o kasta boll, o hade det vara helt underbart mysigt. Sen blev det en promenad till mamma för pizza o bus med "brorsbarnen" , they love me :) En helt underbar dag. När jag kom hem nu framåt kvällen blev det att laga matlådor. Nu är det Wipe Out, sen ballar av stål. Sen ska jag nanna kudden, för att troligen bli väckt kl 4 i natt då baby anländer, blir nog lite nattsnack, för att sen försöka somna om o ta sig upp kl 6 i morgon bitti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0