Jenga

Jag har fått för mig att när man jobbar blir man en trött människa som inte orkar göra någonting efter jobbet.
Här är det tvärtom kan jag tala om, helt sinnessjukt vad rastlös jag börjat bli!
Just nu klättrar jag på väggarna och undrar vad fan jag ska göra?!
Gick en riktigt jobbig promenad i skogen förut, där det inte var plogat, för att jag tänkte köra slut på mig själv, det lyckades jag INTE med.
Men eftersom denna fredagskväll bjöd på nada så tänkte jag nu hoppa in i en dusch, se en film & läsa en bok.
I morgon blir det gymmet kl 11, långpromenad, shopping & utgång. Kanske det kan få mig att bli mindre rastlös?
P.s Min pojkvän har blivit en riktig latmask, han har tagit över min roll kan man väl säga, typiskt att det hände nu liksom, när jag piggnat till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0