Jenga

Vet inte vad det är med mig? Är inte mig själv iaf..
Igår o flera andra dagar den här veckan har jag varit såå otroligt rastlös, och vad jag än har gjort så har inget hjälpt!
Idag däremot måste jag ha vaknat på fel sida eller nått, det bara kryper i kroppen på mig och jag är ILSKEN!
Men har ingen att ta ut min ilska på, eftersom ingen har gjort mig något?
Jävla skum människa man blivit alltså!

Idag blir det tydligen middag hos Syrran & Claudio. Och i kväll blir det tydligen club.
Vet i fan hur jag känner inför utgång alltså, men det märks väl..
Kanske ses ute i vimlet, o om vi inte gör det ligger jag nog på soffan o fortsätter o vara ilsken.

Kommentarer
Postat av: Annie

gillar din blogg bruden..

keep ur head up!



kramar

2010-02-07 @ 16:00:16
URL: http://www.annieareyouokey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0