Jenga

Vilken dag det har varit hörrni! Jag friskna till & min voffsa sluta löpa, så det började med att vi träffa på tanterna i parken kl. 8 i morse, så där blev ett par rundor o candy busa som sjutton!
Sen vid halv10 blev det en promenad hem till pappa i skarphagen, kloklipp, sen fortsatte promenaden till klocket för käk hos mamma. Sist men inte minst blev det en liten sväng hos Michis o lilla Chelsea!
Nu halvsover vi på soffan, snart blir det en bok i sängen. Och i morgon börjar mitt 7-dagar-på-raken-pass på jobbet.
Låt denna vecka springa förbi för nästa fredag bär det av mot Götet för partaj!
GÖTT!
P.S Jag har fan världens bästa pojkvän!! SUG PÅ DEN NI! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0