Jenga

Monday.
Idag var första dagen på utbildningen, så om exakt 4 veckor börjar jag jobba.
Hamna med ett skithärligt gäng, så det kommer nog bli en rolig tid det här!
Var på kvällsbion igår, Snabba Cash, och den var väl sådär, hade förväntat mig mer, Jimpen har ju läst boken, o tydligen har de ändrat manus en hel del..

I morgon kommer min släkt och firar Baby, på onsdag (hans riktiga födelsedag) så kommer hans släkt.
Var tvungna att dela på kalasen i år, då vi har färre sittplatser i den här lägenheten än i den förra.
Hoppas han får några roliga paket, som jag också kan ha nytta av ;)
Nu blir det mys i sängen framför Paradise Hotel, lycklig att jag har en pojkvän som också gillar realityshower!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0