Jenga

Nu är det bara en timma kvar innan alla anländer, Jim har inte en aning om vad som sker ;)
Idag är jag en lurig flickvän, han har ju fattat att det är nånting på G. Men jag har hela dagen sagt att det inte ens kommer bli kul, vi blir bara 8 pers, o de han så gärna ville skulle komma kommer inte.... Det kan ju han tro.
Nyss fråga han mig om han kommer bli svettig "av det vi ska göra" eller om han var tvungen att byta kläder. HAHA!
(för er som inte vet, så fyllde Jim 24 i onsdags, o jag har ordnat en överraskningsfest åt honom, o bjudit hit en massa vänner åt honom, o vissa har han inte träffat på år)
Jag har lurat ut honom på villovägar o sagt både det ena o det andra. Och alla har varit så jävla duktiga på att hålla masken, utom hans kära mor som avslöja hela alltet för honom igår; "Är festen i morgon eller?"
Så då fick jag prata bort det, o ljuga lite till. Har känt mig lite otrogen när jag pratat med alla hans vänner i smyg bakom hans rygg ;D
Det ska bli så jäkla kul o se hans min! LOVE IT!
Och jag har sagt till alla (blir ca 20-25 pers) att Jim önskar sig Sprit, Pengar & humor, eftersom humor inte går att köpa o pengar ger man inte en vän, så kan jag tänka mig att han får en hel del sprit ikväll!
Han ska få en riktig fylla.

Kommentarer
Postat av: jessica

De va du som fick dig en riktig fylla iställe :)

2010-01-26 @ 19:04:09
URL: http://jezss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0