dessa åtta timmar.

Under vardagarna jobbar man 8 timmar, man sover 8 timmar, och är "ledig" 8 timmar.
Under dina "lediga" 8 timmar, har du ett hem som ska skötas, en mage att mätta, kanske en hund att motionera.
Hur i helvete får man tiden att räcka till, till det man VILL göra?
◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦
Har också insett att jag borde försöka ta lite mer pass på jobbet, om jag ska kunna leva under mina/våra 460 lediga dagar nästa år.
Jim kom på en för jävla bra idé, vi kan börja shoppa till h*n nu, sånt som går åt, blöjor osv.
Vet att man "inte ska" göra det såhär tidigt, för att vad som helst kan hända, men tänker inte gå runt o tänka så längre, jag vill kunna njuta o må bra. Och vi kommer att spara en förmögenhet på att börja handla sånt nu när båda jobbar heltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0