igår var en dag som jag för alltid kommer att minnas...

Vi var nämligen på vårat första Ultraljud!
Det var alldeles underbart att se bebis, varken jag eller Jim kunde sluta le, helt fantastiskt var det!
Och det var fullt med liv i bebis, h*n låg inte still en minut, utan sparka o viftade med armar.
Jim är säker på att det är en liten grabb som gömmer sig därinne, "ett riktigt fotbollsproffs" :)
Det absolut sjukaste är att innan jag ens visste om att jag var gravid hade Jims mamma drömt om att vi hade fått en son. Så när jag ringde och berättade för henne att jag var gravid så sa hon direkt att det kommer bli en pojke.
Och nu till det ännu sjukaste, vi satt o räknade efter när det var jag blev gravid, och det var i samma vecka som hon drömt den här drömmen!
Beräknad födsel: 2011-01-30. ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis Jenny :)

2010-07-21 @ 08:56:57
Postat av: Jenny

Tack :)

Vem Sandra är det?

2010-07-21 @ 11:08:42
Postat av: Sandra

din barndoms vän.

2010-07-21 @ 20:03:52
Postat av: Jenny

Vet du Sandra, jag har letat efter dig. Men du finns ingenstans. Jag saknar faktist dig! =(

2010-07-21 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0