Jenga

3 dagars jobb kvar denna vecka, ledig fredag, lördag & söndag. UNDERBART!
Hoppas att det fina vädret kan hålla i sig bara, för fy fan vad jag kommer njuta då!
På fredag kommer Jims släkt hit o firar lilla mig & på lördag kommer min släkt, det blir fika & onyttigt 2 dagar på raken (!)
Min födelsedag är ju egentligen på torsdagen, så då ska nog jag & baby äta på restaurang o kramas o pussas, ni vet sånt som kära människor gör :)

Förresten mina kära, detta är min önskelista:
  • Nintendo Wii
  • Presentkort på IKEA
  • En storshopping
  • Ljushållare till väggen ovanför sängen
  • gardiner, (kappor, utan mönster, i olivgrönt, ljusgrått, pastellgrönt, mm)
  • Växter, (mina går ju bara o dör hela tiden)
  • Underkläder
  • Presentkort, (kläder, smink)
  • Money money

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0