Jenga

Jobb, Jobb & Jobb!
Idag o två dagar framöver har jag stängning på jobbet, vilket innebär att jag börjar 13.30 och slutar 22.15.
Det är ju alltid gott med lite sovmorgon, om man nu tar sig någon sån, här hemma går jag ändå upp kl 8.00 just för o hinna promenera några ggr med Candy o få lite ta det lugnt tid framför tv.n.
På lördag ska jag först o främst på stan med mamma o handla paket åt mig.
Sen kommer Johanna hit med sin lilla valp, så det blir promenader o en massa bus!

Göteborg var mys! Kom fram dit sent på natten i fredags, blev en öl sen gick jag o la mig medans alla andra satte uppe o kolla curlingen. I lördags blev det shopping o party! Och i söndags åkte vi hemåt.
Kan ju tala om att jag var helt sjukt trött på jobbet igår! =/

Nästa helg fyller man år, hade turen o blev ledig på fredagen, så det ska jag ägna till att baka tårta o en massa gottit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0