Sann kärlek.

Snart har det gått 5 år sen vi träffades för första gången älskling.
Jag minns det som igår, det var så nytt o pirrigt. Det började på en fest, o vi båda verkade ha samma tanke för dagen efter hördes vi av o bestämde oss för att se en film tillsammans, bara du & jag.
Du somnade i min soffa, o åkte sen hem klockan 4 på natten.
Nästa dag följde jag med o bada med dina vänner, minns att jag tyckte dom var så många, fan ett helt fotbollslag o jag kände ingen av dom!
Dagarna gick o vi fortsatte träffas dagligen..
Vi båda var lite blyga så första kyssen var speciell o det tog tid innan vi vågade ta oss dit.
Vi åkte till Skaras sommarland, stod o hade det sådär jättemysigt o kramades o pussades i poolen tills en stor bajskorv kom flytandes mot oss. Haha!
Alla resor, helger, o upplevelser.. All kärlek!
Vi har haft våra up´s and down´s men har nu insett att det ska vara du & jag.
Sann kärlek dör aldrig...

Kommentarer
Postat av: johanna

tyvärr blev det ingen bebbe i helgen. Är väl bara vänta och hålla ut. är ju trotsallt 1 vecka kvar till Bf.. hoppas bara man slipper gå över tiden! Kan tänka mig att känslan är helt obeskrivlig när man äntligen får träffa sitt barn :)

Hoppas allt är toppen med dig och att ni kommit i ordning och trivs bra i Västerås. Hör gärna av dig om du planerar någon visit till Nkpg och vill ses :)



Kramar

2011-05-01 @ 23:44:38
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0