Härligt med magsjuka!

I söndags följde Nellie o jag med Jim till Västerås där han jobbar, för att få lite mer tid tillsammans.
Och det kanske vi inte skulle ha gjort, då vi i måndagsnatt fick åka till akuten med Nellie för hon hade såå ont i magen o hade spytt o haft diarée, men läkarn såg inget fel så vi fick åka hem igen.
I tisdagskväll klagade Jim över magvärk o illamående o på natten insjunknade Maja i magsjuka o spydde o sprang på toan o på onsdagen kom Jim hem från jobbet o var magsjuk. Sen blev Bella, Majas & Robbans dotter magsjuk, sen kom robban hem magsjuk. Så vi åkte hem på torsdagen för att Nellie skulle slippa bli smittad, väl hemma blev jag magsjuk, o Maja o robbans andra dotter hade också blivit det, o majas pappa som varit där hade också insjunknat. Troligtvis var väl Nellie magsjuk i måndags o har smittat oss allihop.. Tänk att en sån liten bus kan smitta en hel armé!
Så i natt har jag inte sovit en blund, så nu väntar jag bara på att Nellie ska somna så jag kan ta en dusch o sen sova lite innan hon ska ha mat igen.. Hon vägrar ligga själv nu för tiden, tror det är för att hon inte kännt sig riktigt ok o då behöver man all närhet man kan få. O jag ger den så gärna.. Våran lilla skatt.
Jim o jag har redan börjat prata om o skaffa ett syskon till Nellie, men innan vi gör det så ska Candy få en kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0