vart är tiden?

Jag hatar verkligen att vara ifrån min älskling, det har varit väldigt rörigt till o från i över 1 år.
När vi bodde i Norrpan jobbade han borta, då sågs vi på helgerna.
Sen fick han jobb i västerås o jag var kvar i norrpan eftersom vi inte hunnit få lägenhet, då sågs vi också bara helger.
Sen äntligen kom flytten den 16.e april, MEN det har varit ett antal turer till norrpan för mig ändå, vi kanske fick 2 veckor ihop, sen bar de av på babysim i norrpan.
Åkte sen hem till västerås i 5 dagar sen återigen tillbaks till norrpan för att va hundvakt, o här sitter jag nu o saknar.. längtar..
Åker hem till västerås igen onsdag den 22/6 o då äntligen har vi tid för varandra!!!!
sen kommer semestern, gotland 16/7. Jim har 2 veckors semester, så vet inte vart de bär av sen.
Utomlands i september iaf, bara jag & babe!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

kul med en utomlandsresa inbokad. Vart bär det av :)?

2011-06-15 @ 11:25:37
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0