Klump i magen.

Mår inget vidare just nu.. Att ha en liten bebis o en hund som också måste få uppmärksamhet o rastas är fan jobbigare än vad jag trodde!
Candy fick all uppmärksamhet o tid av oss förut, hon hade det nog bättre än vilken hund som helst..
Tills Nellie kom, o det är väl självklart vilket man prioriterar först, sitt eget kött o blod såklart!
Men samtidigt går jag runt o mår så himla dåligt för att jag inte kan ge Candy det hon förtjänar, hon får ingen uppmärksamhet alls av mig när Jim e på jobbet, o hon får ta all skit när jag e på dåligt humör.
Nu till dilemmat, hur löser vi detta? Skulle jag klara o göra mig av med henne? Mår hon bättre någon annanstans? Har hon det ändå bra hos oss? ...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Jenny!

Behåll henne hon är så fin, klart hon vill vara kvar hos er!! Ju äldre Nellie blir ju mer tid kan du ägna åt Candy!



Kram!!

2011-05-18 @ 19:32:19
Postat av: Emma

Hej Jenny!

Behåll henne hon är så fin, klart hon vill vara kvar hos er!! Ju äldre Nellie blir ju mer tid kan du ägna åt Candy!



Kram!!

2011-05-18 @ 19:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0