Ett löfte

Kärleken blev lite putt när jag drog upp hans 30-årskris, o fick mig (efter mycket hot o kill under armen) att lova o ta bort det! Tyvärr älskling så vet jag inte hur man gör! Men nu vet alla att du påstår att du inte är i någon slags 30-årskris iaf ;)
Håller på med nån jävla uppsats om demokratin i Sverige o vet ni att de är något jag aldrig varit intresserad av o nu ska jag lyckas skriva en uppsats på ca 1500 ord om just demokratin! Jävligt kul. Ännu mer irriterande är de ju att ja inte ens behöver betyg i just samhäll för att läsa de jag vill i framtiden. Utan ja behövde bara 100 poäng till för att få läsa heltid o dumt nog valde ja samhäll? Men hey, lite klokare kanske ja blir nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0