Long time.

Har typ inte skrivit här på ett år. Men tänkte försöka mig på de här igen! Vad som hänt sen sist??
Jävligt mycket! Nellie har blivit en stor tjej som springer, pratar o byter blöja på sina dockor. Hon har börjat dagis o allt funkar helt sjukt bra! Min stora kärlek är fortfarande min stora kärlek, som just i detta ögonblick är ute o åker motorcykel. Ja, det gör han! Han är väl inne i en tidig 30årskris eller nåt :) jag har börjat plugga, eller ja, studera som man tydligen ska säga nu när man är vuxen! Lågstadielärare ska jag bli, om en sisådär 5 år. Lång tid men snart är vi där. jag kommer att studera hemifrån under hela studietiden vilket kräver en hel del självdeciplin, som jag hoppas att ja lyckats skaffa mig genom åren. Nu tänker jag lägga mig o mysa med sessan! Men vi lär höras igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0