Så kan det gå.

Det har hänt en hel del konstiga saker på väldigt kort tid. Ska försöka fatta mig kort:
Först lyckades jag få både hjärnskakning och fläskläpp här hemma när jag skulle bära ner nellies gamla barnstol för trappen. Det var förra fredagen.
I söndags var jag o Jims syster med om en bilolycka! Det kunde gått mycket värre än va det gjorde, men det gick bra o vi mår bra. Som tur är!!
I måndags höll jag på o elda upp mammas o Stefans hus genom att jag råkade slänga en tröja på en lampa, men som tur är lämnade jag inte rummet så det enda som blev förstört var tröjan.

Jag tycker att jag är värd en hel vecka, minst, med bara en massa tur nu!

Idag ska min svärmor gifta sig med hennes Björn! Stort grattis till er!! Så vi ska till Flen hela familjen och vara med på vigseln och äta middag, sen ska vi sova över i något slott där. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0