Surprice!

När Jim fyllde 24, ordnade jag o hans vänner världens överraskningsfest för honom. Det var ungefär ett 20-tal kompisar till han från olika delar av Sverige som kom och överraska honom. Jag lagade mat i smyg o förvarade i svalen, som han aldrig märkte av. Det var verkligen planerat i minsta detalj. Jag & Jim satt i soffan hemma, som vanligt o såg på tv o hade det bra. Prick kl 18 kom ALLA in o sjöng o festen började. I år har han fyllt 27, o det blir samma visa den här gången. Idag faktiskt, om 1 timme kommer alla hans vänner hit o överraskar honom. Jim som inte har någon aning är på MC-mässa men ska vara hemma kl 18, inte innan o inte efter. Av vilken anledning vet han inte :) Så när han kommer hem är hemmet fullt av folk ! Ibland är jag bra full av överraskningar! Så nu hoppas vi på en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0